Strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Zapoznaj się z
Polityka prywatności Serwisu
Akceptuję
Toggle navigation
Strona główna
Zaloguj się
e-learning
Weryfikacja oprogramowania do podpisu
Zgłoszenie problemu
Toggle navigation
SYSTEM ZAPEWNIAJĄCY OBSŁUGĘ PROCESU UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ZA POŚREDNICTWEM ŚRODKÓW KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ W JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH PODLEGŁYCH MINISTROWI SPRAWIEDLIWOŚCI
PL
EN
Zaloguj
Załóż konto
Karta Postępowania
Dokumentacja Postępowania
Pytania do postępowania
Informacje ogólne
Numer Postępowania
ZP-2151-5/2020
Nazwa Postępowania
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach należących do Sądu Okręgowego w Koszalinie, Sądu Rejonowego w Sławnie i Sądu Rejonowego w Wałczu
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach należących do Sądu Okręgowego w Koszalinie, Sądu Rejonowego w Sławnie i Sądu Rejonowego w Wałczu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2, 2a i 2b do SIWZ.
Tryb Postępowania
Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia
Usługi
Waluta postępowania
PLN
Kod CPV
90910000-9 - Usługi sprzątania
Data przekazania ogłoszenia o zamówieniu
28-10-2020
Data ogłoszenia
02-11-2020
Termin składania ofert
04-12-2020 11:00:00
Termin otwarcia ofert
04-12-2020 11:15:00
Powyżej progu unijnego
Tak
Podział zamówienia na części
Tak
Powyżej progu unijnego
Podział zamówienia na części
Warunki udziału
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach i pomieszczeniach należących do Sądu Okręgowego w Koszalinie
I.1
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
I.2
Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał, lub aktualnie wykonuje należycie minimum jedno zamówienie (realizowane na podstawie zawartej jednej umowy) o wartości minimum 200 000,00 zł brutto (dwieście tysięcy złotych), realizowane w ramach jednej umowy trwającej minimum 6 miesięcy, polegające na sprzątaniu pomieszczeń w obiekcie/obiektach biurowych.
I.3
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 400.000,00 zł (czterysta tysięcy złotych).
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach i pomieszczeniach należących do Sądu Rejonowego w Sławnie
II.1
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
II.2
Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał, lub aktualnie wykonuje należycie minimum jedno zamówienie (realizowane na podstawie zawartej jednej umowy) o wartości minimum 30 000,00 zł brutto (trzydzieści tysięcy złotych), realizowane w ramach jednej umowy trwającej minimum 6 miesięcy, polegające na sprzątaniu pomieszczeń w obiekcie/obiektach biurowych.
II.3
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. (sto tysięcy złotych).
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach i pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Wałczu
III.1
Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał, lub aktualnie wykonuje należycie minimum jedno zamówienie (realizowane na podstawie zawartej jednej umowy) o wartości minimum 30 000,00 zł brutto (trzydzieści tysięcy złotych), realizowane w ramach jednej umowy trwającej minimum 6 miesięcy, polegające na sprzątaniu pomieszczeń w obiekcie/obiektach biurowych.
III.2
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. (sto tysięcy złotych).
Wadium
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach i pomieszczeniach należących do Sądu Okręgowego w Koszalinie
I
Wadium
Kwota wadium (PLN):
6 000,00
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach i pomieszczeniach należących do Sądu Rejonowego w Sławnie
II
Wadium
Kwota wadium (PLN):
1 000,00
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach i pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Wałczu
III
Wadium
Kwota wadium (PLN):
2 000,00
Kryteria oceny ofert
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach i pomieszczeniach należących do Sądu Okręgowego w Koszalinie
I.1
Cena
Waga:
60.00
W ramach oceny oferty z zastosowaniem przedmiotowego kryterium oraz zamieszczonego poniżej wzoru Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 pkt. najniższa cena ofertowa C = ------------------------------------------------- x 100 pkt x 60 % cena ofertowa w ofercie ocenianej
I.2
doświadczenie pracowników wyznaczonych do realizacji zamówienia w świadczeniu usług sprzątania pomieszczeń biurowych
Waga:
40.00
W ramach oceny oferty z zastosowaniem przedmiotowego kryterium oraz zamieszczonego poniżej sposobu obliczania punktów, Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 pkt. W ramach kryterium Zamawiający oceni ilość skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia osób posiadających doświadczenie minimum 6 miesięcy w świadczeniu usług sprzątania pomieszczeń biurowych, spośród wszystkich pracowników Wykonawcy przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu Ofertowym. Wykonawca otrzyma: a) za skierowanie do realizacji zamówienia 2-4 osób posiadających doświadczenie minimum 6 miesięcy w sprzątaniu pomieszczeń biurowych - 10 pkt (10%) b) za skierowanie do realizacji zamówienia 5-6 osób posiadających doświadczenie minimum 6 miesięcy w sprzątaniu pomieszczeń biurowych - 20 pkt (20%) c) za skierowanie do realizacji zamówienia 7-8 osób posiadających doświadczenie minimum 6 miesięcy w sprzątaniu pomieszczeń biurowych - 30 pkt (30%) d) za skierowanie do realizacji zamówienia 9 i więcej osób posiadających doświadczenie minimum 6 miesięcy w sprzątaniu pomieszczeń biurowych - 40 pkt (40%) W przypadku nie wskazania ilości osób posiadających takie doświadczenia skierowanych do realizacji zamówienia spośród wszystkich pracowników przeznaczonych do realizacji usługi sprzątania Wykonawca otrzyma w kryterium 0 pkt (0%).
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach i pomieszczeniach należących do Sądu Rejonowego w Sławnie
II.2
Cena
Waga:
60.00
W ramach oceny oferty z zastosowaniem przedmiotowego kryterium oraz zamieszczonego poniżej wzoru Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 pkt. najniższa cena ofertowa C = ------------------------------------------------- x 100 pkt x 60 % cena ofertowa w ofercie ocenianej
II.1
doświadczenie pracowników wyznaczonych do realizacji zamówienia w świadczeniu usług sprzątania pomieszczeń biurowych
Waga:
40.00
W ramach oceny oferty z zastosowaniem przedmiotowego kryterium oraz zamieszczonego poniżej sposobu obliczania punktów, Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 pkt. W ramach kryterium Zamawiający oceni ilość skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia osób posiadających doświadczenie minimum 6 miesięcy w świadczeniu usług sprzątania pomieszczeń biurowych, spośród wszystkich pracowników Wykonawcy przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu Ofertowym. Wykonawca otrzyma: a) za skierowanie do realizacji zamówienia 1 osoby posiadającej doświadczenie minimum 6 miesięcy w sprzątaniu pomieszczeń biurowych -20 pkt (20%); b) za skierowanie do realizacji zamówienia 2 i więcej osób posiadających doświadczenie minimum 6 miesięcy w sprzątaniu pomieszczeń biurowych - 40 pkt (40%); W przypadku nie wskazania ilości osób posiadających takie doświadczenia skierowanych do realizacji zamówienia spośród wszystkich pracowników przeznaczonych do realizacji usługi sprzątania Wykonawca otrzyma w kryterium 0 pkt (0%).
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach i pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Wałczu
III.1
Cena
Waga:
60.00
W ramach oceny oferty z zastosowaniem przedmiotowego kryterium oraz zamieszczonego poniżej wzoru Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 pkt. najniższa cena ofertowa C = ------------------------------------------------- x 100 pkt x 60 % cena ofertowa w ofercie ocenianej
III.2
doświadczenie pracowników wyznaczonych do realizacji zamówienia w świadczeniu usług sprzątania pomieszczeń biurowych
Waga:
40.00
W ramach oceny oferty z zastosowaniem przedmiotowego kryterium oraz zamieszczonego poniżej sposobu obliczania punktów, Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 pkt. W ramach kryterium Zamawiający oceni ilość skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia osób posiadających doświadczenie minimum 6 miesięcy w świadczeniu usług sprzątania pomieszczeń biurowych, spośród wszystkich pracowników Wykonawcy przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu Ofertowym. Wykonawca otrzyma: a) za skierowanie do realizacji zamówienia 1 osoby posiadającej doświadczenie minimum 6 miesięcy w sprzątaniu pomieszczeń biurowych -20 pkt (20%); b) za skierowanie do realizacji zamówienia 2 i więcej osób posiadających doświadczenie minimum 6 miesięcy w sprzątaniu pomieszczeń biurowych - 40 pkt (40%); W przypadku nie wskazania ilości osób posiadających takie doświadczenia skierowanych do realizacji zamówienia spośród wszystkich pracowników przeznaczonych do realizacji usługi sprzątania Wykonawca otrzyma w kryterium 0 pkt (0%).
Lista Dokumentów
Kolumny
Nazwa dokumentu
Data publikacji
Podpis
zawiadomienie_o_wyborze_ofert_29-12-2020_15.13.00.pdf
29-12-2020 15:14
Informacja_z_otwarcia_ofert.BES_04-12-2020_14.24.40.pdf
04-12-2020 14:26
Pytania_i_odpowiedzi_16-11-2020_13_12_20.pdf
16-11-2020 13:13
zapytanie1.BES_16-11-2020_13.04.26.pdf
16-11-2020 13:06
zmiana_SIWZ.BES_10-11-2020_10.00.52.pdf
10-11-2020 10:02
Zalacznik_nr_2a_-_opis_przedmiotu_zamowienia_SR_Slawno_29-10-2020_10.29.54.docx
02-11-2020 09:54
Zalacznik_nr_1_-_formularz_ofertowy_29-10-2020_10.29.54.docx
02-11-2020 09:54
D2020-OJS213-522105-pl-ts_02-11-2020_09.52.07.pdf
02-11-2020 09:54
Zalacznik_nr_3_-_wykaz_uslug_29-10-2020_10.29.54.docx
02-11-2020 09:54
Zalacznik_nr_4_-_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej_29-10-2020_10.32.12.docx
02-11-2020 09:54
p
p
1
2
p
p
Dodaj odwołanie
Uwaga!
Czy na pewno chcesz pobrać nieaktualną wersję pliku?
Opiniowanie/uwagi
Kolumny
Dotyczy
Treść uwagi
Autor
Data
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Dodawanie opinii
Potwierdź
Wyjdź
Uzasadnienie odrzucenia
Uzasadnienie
Anuluj
Dodawanie pliku
Dodane pliki są widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników. Proszę o zalogowanie przed dodaniem pliku.
DOKUMENTY ZOSTANĄ DODANE DOPIERO PO NACIŚNIĘCIU PRZYCISKU DODAJ DO POSTĘPOWANIA
Kolumny
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Typ dokumentu
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
ui-button
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Dodaj do postępowania
Anuluj
Pytania do postępowania
Odśwież
Kolumny
Data pytania
Dotyczy
Dokument
Data odpowiedzi
16-11-2020 10:44:36
Postępowania
16-11-2020 13:12:23
16-11-2020 10:49:52
Postępowania
16-11-2020 13:12:23
16-11-2020 10:59:46
Postępowania
16-11-2020 13:12:23
p
p
1
p
p
Szanowny Użytkowniku,
Uprzejmie prosimy o zadawanie pytań za pomocą formularza. Aby Zamawiający mógł prawidłowo odczytać treść poszczególnych pytań należy zadawać pytania pojedynczo.
Załączniki do pytania powinny być wykorzystywane tylko w przypadku gdy przekazanie treści w formie tekstowej jest niemożliwe (zdjęcie, tabela, wykres etc.).
W innej sytuacji przesłanie pytań formie załącznika do pytania powoduje:
Brak możliwości kopiowania pytań przez Zamawiającego co doprowadza do sytuacji, w której Zamawiający musi przepisywać pytania ręcznie.
W przypadku jeżeli załącznik jest na papierze firmowym, Zamawiający musi wydrukować taki załącznik i zanonimizować (Wgrać wersję z wymazanym logo oraz danymi Wykonawcy).
Wydłuża czas odpowiedzi na pytania.
Pytania do postępowania
Uwaga! Możliwość dodania załącznika do pytania zostanie udostępniona po zalogowaniu
Dotyczy
Dotyczy
Postępowania
Dokumentu
Postępowania
Dokumentu
Pytanie
Odpowiedź
Potwierdź
Anuluj
Dodawanie pliku
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
ui-button
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Usuń
Dodaj
Anuluj
Historia korespondencji
Kolumny
p
p
p
p
Data modyfikacji
Użytkownik
Dotyczy
Dokument
Treść odpowiedzi
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Anuluj
Wyjdź