Strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Zapoznaj się z
Polityka prywatności Serwisu
Akceptuję
Toggle navigation
Strona główna
Zaloguj się
e-learning
Weryfikacja oprogramowania do podpisu
Zgłoszenie problemu
Toggle navigation
SYSTEM ZAPEWNIAJĄCY OBSŁUGĘ PROCESU UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ZA POŚREDNICTWEM ŚRODKÓW KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ W JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH PODLEGŁYCH MINISTROWI SPRAWIEDLIWOŚCI
PL
EN
Zaloguj
Załóż konto
Karta Postępowania
Dokumentacja Postępowania
Pytania do postępowania
Informacje ogólne
Numer Postępowania
ZP 226 - 5/20
Nazwa Postępowania
Wykonanie robót budowlanych w budynku Sądu Rejonowego i Sądu Okręgowego, przy ul. Warszawskiej 1, 26 – 600 Radom
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych w budynku Sądu Rejonowego i Sądu Okręgowego, przy ul. Warszawskiej 1, 26 – 600 Radom
Tryb Postępowania
Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
Numer ogłoszenia
770603-N-2020
Waluta postępowania
PLN
Kod CPV
45000000-7 - Roboty budowlane
Data ogłoszenia
28-12-2020
Termin składania ofert
25-01-2021 11:00:00
Termin otwarcia ofert
25-01-2021 11:30:00
Powyżej progu unijnego
Nie
Podział zamówienia na części
Nie
Aukcja elektroniczna
Nie
Warunki udziału
1.1
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.2
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.3
Zdolność techniczna lub zawodowa
DOŚWIADCZENIE Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 300 000,- zł. brutto, polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku.
Wadium
1
Wadium
Kwota wadium (PLN):
4 000,00
Kryteria oceny ofert
1.2
Cena
Waga:
60.00
Cena
1.1
Okres gwarancji i rękojmi
Waga:
40.00
G = zaoferowany okres gwarancji i rękojmi oferty badanej w miesiącach x 40 punktów najdłuższy zaoferowany okres gwarancji i rękojmi w miesiącach Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, a maksymalny punktowany okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji i rękojmi, Zamawiający przyjmie do oceny w tym kryterium okres równy 60 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesięcy zostanie odrzucona.
Lista Dokumentów
Kolumny
Nazwa dokumentu
Data publikacji
Podpis
Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_12-01-2021_11.48.52.pdf
12-01-2021 12:11
Zmiana_SIWZ_i_terminow_12-01-2021_11.49.19.pdf
12-01-2021 12:11
Oswiadczenie_Wykonawcy_-_Zalacznik_nr_3_do_SIWZ_28-12-2020_11.48.37.docx
28-12-2020 12:06
Formularz_ofertowy_-_zalacznik_nr_2_do_SIWZ_28-12-2020_11.47.13.docx
28-12-2020 12:06
Przedmiar_Robot-branza_elektryczna_28-12-2020_11.44.10.pdf
28-12-2020 12:06
Przedmiar_Robot-branza_budowlana_28-12-2020_11.43.52.pdf
28-12-2020 12:06
Dokumentacja_Projektowa_28-12-2020_11.43.28.pdf
28-12-2020 12:06
Ogloszenie_o_zamowieniu_-_roboty_budowlane_28-12-2020_11.41.33.pdf
28-12-2020 12:06
SIWZ_remont_SO_i_SR_Radom__(1)_28-12-2020_11.42.05.pdf
28-12-2020 12:06
p
p
1
p
p
Dodaj odwołanie
Uwaga!
Czy na pewno chcesz pobrać nieaktualną wersję pliku?
Opiniowanie/uwagi
Kolumny
Dotyczy
Treść uwagi
Autor
Data
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Dodawanie opinii
Potwierdź
Wyjdź
Uzasadnienie odrzucenia
Uzasadnienie
Anuluj
Dodawanie pliku
Dodane pliki są widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników. Proszę o zalogowanie przed dodaniem pliku.
DOKUMENTY ZOSTANĄ DODANE DOPIERO PO NACIŚNIĘCIU PRZYCISKU DODAJ DO POSTĘPOWANIA
Kolumny
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Typ dokumentu
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
ui-button
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Dodaj do postępowania
Anuluj
Pytania do postępowania
Odśwież
Kolumny
Data pytania
Dotyczy
Dokument
Data odpowiedzi
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Szanowny Użytkowniku,
Uprzejmie prosimy o zadawanie pytań za pomocą formularza. Aby Zamawiający mógł prawidłowo odczytać treść poszczególnych pytań należy zadawać pytania pojedynczo.
Załączniki do pytania powinny być wykorzystywane tylko w przypadku gdy przekazanie treści w formie tekstowej jest niemożliwe (zdjęcie, tabela, wykres etc.).
W innej sytuacji przesłanie pytań formie załącznika do pytania powoduje:
Brak możliwości kopiowania pytań przez Zamawiającego co doprowadza do sytuacji, w której Zamawiający musi przepisywać pytania ręcznie.
W przypadku jeżeli załącznik jest na papierze firmowym, Zamawiający musi wydrukować taki załącznik i zanonimizować (Wgrać wersję z wymazanym logo oraz danymi Wykonawcy).
Wydłuża czas odpowiedzi na pytania.
Zadaj pytanie
Pytania do postępowania
Uwaga! Możliwość dodania załącznika do pytania zostanie udostępniona po zalogowaniu
Dotyczy
Dotyczy
Postępowania
Dokumentu
Postępowania
Dokumentu
Pytanie
Odpowiedź
Potwierdź
Anuluj
Dodawanie pliku
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
ui-button
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Usuń
Dodaj
Anuluj
Historia korespondencji
Kolumny
p
p
p
p
Data modyfikacji
Użytkownik
Dotyczy
Dokument
Treść odpowiedzi
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Anuluj
Wyjdź