Strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Zapoznaj się z
Polityka prywatności Serwisu
Akceptuję
Toggle navigation
Strona główna
Zaloguj się
e-learning
Weryfikacja oprogramowania do podpisu
Zgłoszenie problemu
Toggle navigation
SYSTEM ZAPEWNIAJĄCY OBSŁUGĘ PROCESU UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ZA POŚREDNICTWEM ŚRODKÓW KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ W JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH PODLEGŁYCH MINISTROWI SPRAWIEDLIWOŚCI
PL
EN
Zaloguj
Załóż konto
Karta Postępowania
Dokumentacja Postępowania
Pytania do postępowania
Informacje ogólne
Numer Postępowania
BF-II.3710.69.2020
Nazwa Postępowania
Kompleksowa obsługa medialna Funduszu Sprawiedliwości
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa obsługa medialna Funduszu Sprawiedliwości
Tryb Postępowania
Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia
Usługi
Numer ogłoszenia
2020/S 252-636772
Waluta postępowania
PLN
Kod CPV
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
Data przekazania ogłoszenia o zamówieniu
23-12-2020
Data ogłoszenia
28-12-2020
Termin składania ofert
02-02-2021 12:00:00
Termin otwarcia ofert
02-02-2021 12:00:00
Powyżej progu unijnego
Tak
Podział zamówienia na części
Nie
Aukcja elektroniczna
Nie
Powyżej progu unijnego
Warunki udziału
1.1
Zdolność techniczna lub zawodowa
Zgodnie z SIWZ
1.2
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.3
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wadium
1
Wadium
Kwota wadium (PLN):
50 000,00
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia (brutto)
1
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia (brutto):
12 000 000,00
Kryteria oceny ofert
1.3
Cena
Waga:
50.00
Zgodnie z SIWZ
1.4
Koncepcja kreatywna prowadzonych działań
Waga:
20.00
Zgodnie z SIWZ
1.2
Koncepcja strategii mediowej
Waga:
20.00
Zgodnie z SIWZ
1.1
Doświadczenie potencjału kadrowego
Waga:
10.00
Zgodnie z SIWZ
Lista Dokumentów
Kolumny
Nazwa dokumentu
Data publikacji
Podpis
Informacja_z_otwarcia_ofert_z_dnia_02.02.2021_r._04-02-2021_00.19.10.pdf
04-02-2021 00:20
Zalacznik_nr_1_Formularz_Cenowy_25-01-2021_16.02.11.xlsx
25-01-2021 16:02
Wyjasnienie_i_zmiana_tresci_SIWZ_nr_1_25-01-2021_16.02.11.pdf
25-01-2021 16:02
Jednolity_Europejski_Dokument_Zamowienia_(JEDZ)_28-12-2020_17.25.18.docx
28-12-2020 17:30
Sprostowanie_ogloszenia_28-12-2020_17.28.38.pdf
28-12-2020 17:30
Tom_III_-_OPZ_28-12-2020_17.25.18.pdf
28-12-2020 17:30
Tom_II_-_IPU_28-12-2020_17.25.18.pdf
28-12-2020 17:30
Ogloszenie_o_zamowieniu_28-12-2020_17.25.18.pdf
28-12-2020 17:30
SIWZ_-_wer._edyt._28-12-2020_17.25.18.doc
28-12-2020 17:30
Formularz_cenowy_-umowa_ramowa_promocja_28-12-2020_17.25.18.xlsx
28-12-2020 17:30
p
p
1
2
p
p
Dodaj odwołanie
Uwaga!
Czy na pewno chcesz pobrać nieaktualną wersję pliku?
Opiniowanie/uwagi
Kolumny
Dotyczy
Treść uwagi
Autor
Data
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Dodawanie opinii
Potwierdź
Wyjdź
Uzasadnienie odrzucenia
Uzasadnienie
Anuluj
Dodawanie pliku
Dodane pliki są widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników. Proszę o zalogowanie przed dodaniem pliku.
DOKUMENTY ZOSTANĄ DODANE DOPIERO PO NACIŚNIĘCIU PRZYCISKU DODAJ DO POSTĘPOWANIA
Kolumny
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Typ dokumentu
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
ui-button
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Dodaj do postępowania
Anuluj
Pytania do postępowania
Odśwież
Kolumny
Data pytania
Dotyczy
Dokument
Data odpowiedzi
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Szanowny Użytkowniku,
Uprzejmie prosimy o zadawanie pytań za pomocą formularza. Aby Zamawiający mógł prawidłowo odczytać treść poszczególnych pytań należy zadawać pytania pojedynczo.
Załączniki do pytania powinny być wykorzystywane tylko w przypadku gdy przekazanie treści w formie tekstowej jest niemożliwe (zdjęcie, tabela, wykres etc.).
W innej sytuacji przesłanie pytań formie załącznika do pytania powoduje:
Brak możliwości kopiowania pytań przez Zamawiającego co doprowadza do sytuacji, w której Zamawiający musi przepisywać pytania ręcznie.
W przypadku jeżeli załącznik jest na papierze firmowym, Zamawiający musi wydrukować taki załącznik i zanonimizować (Wgrać wersję z wymazanym logo oraz danymi Wykonawcy).
Wydłuża czas odpowiedzi na pytania.
Pytania do postępowania
Uwaga! Możliwość dodania załącznika do pytania zostanie udostępniona po zalogowaniu
Dotyczy
Dotyczy
Postępowania
Dokumentu
Postępowania
Dokumentu
Pytanie
Odpowiedź
Potwierdź
Anuluj
Dodawanie pliku
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
ui-button
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Usuń
Dodaj
Anuluj
Historia korespondencji
Kolumny
p
p
p
p
Data modyfikacji
Użytkownik
Dotyczy
Dokument
Treść odpowiedzi
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Anuluj
Wyjdź