Strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Zapoznaj się z
Polityka prywatności Serwisu
Akceptuję
Toggle navigation
Strona główna
Zaloguj się
e-learning
Weryfikacja oprogramowania do podpisu
Zgłoszenie problemu
Toggle navigation
SYSTEM ZAPEWNIAJĄCY OBSŁUGĘ PROCESU UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ZA POŚREDNICTWEM ŚRODKÓW KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ W JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH PODLEGŁYCH MINISTROWI SPRAWIEDLIWOŚCI
PL
EN
Zaloguj
Załóż konto
Karta Postępowania
Dokumentacja Postępowania
Pytania do postępowania
Informacje ogólne
Numer Postępowania
ZP-2/20
Nazwa Postępowania
Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Będzinie
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie ochrony osób i mienia na terenie Sądu Rejonowego w Będzinie, w budynkach: -przy ul. Jana Sączewskiego 23, -przy ul. Jana Sączewskiego 27, -przy ul. Jana Sączewskiego 15, -przy ul. Królowej Jadwigi 2.
Tryb Postępowania
Usługi społeczne art. 138o
Rodzaj zamówienia
Usługi społeczne
Waluta postępowania
PLN
Kod CPV
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
Termin składania ofert
25-01-2021 10:00:00
Termin otwarcia ofert
25-01-2021 10:30:00
Podział zamówienia na części
Nie
Warunki udziału
Zgodnie ze specyfikacją
Wadium
1
Wadium
Kwota wadium (PLN):
5 000,00
Kryteria oceny ofert
1.1
Cena
Waga:
80.00
najniższa cena oferty C = -------------------------------------- *100 pkt *80% cena oferty badanej Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium równa jest ilorazowi najniższej oferowanej cenie brutto za wykonanie zamówienia, podanej w ofercie niepodlegającej odrzuceniu i ceny podanej w ocenianej (badanej) ofercie niepodlegającej odrzuceniu, iloraz należy pomnożyć przez 100 i wagę 80%.
1.2
czas dojazdu grupy interwencyjnej
Waga:
20.00
najkrótszy czas dojazdu grupy G = -------------------------------------------------------- *100 pkt *20% czas dojazdu grupy w ofercie badanej Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium równa jest ilorazowi najkrótszego oferowanego czasu dojazdu grupy, podanego w ofercie niepodlegającej odrzuceniu i czasu dojazdu grupy podanego w ocenianej (badanej) ofercie niepodlegającej odrzuceniu, iloraz należy pomnożyć przez 100 i wagę 10%. Zamawiający ma prawo weryfikacji oświadczenia złożonego przez wykonawcę poprzez porównanie podanego czasu z wynikiem wskazywanym przez powszechnie dostępne portale mapowe.
Lista Dokumentów
Kolumny
Nazwa dokumentu
Data publikacji
Podpis
informacja_o_udzieleniu_zamowienia_16-02-2021_11.13.34.pdf
16-02-2021 11:23
informacja_o_udzieleniu_zamowienia_16-02-2021_10.59.25.pdf
16-02-2021 11:05
Zal._nr_7_-_informacja_o_sprzecie_31-12-2020_11.42.36.doc
31-12-2020 12:01
Zal._nr_3__oswiadczenia_art_25a_o__spelnianiu_warunkow_udzialu_w_postepowaniu_31-12-2020_11.42.36.doc
31-12-2020 12:01
Zal._nr_4__oswiadczenia_art_25a_o_braku_podstaw_do__wykluczenia_31-12-2020_11.42.36.doc
31-12-2020 12:01
Zal._nr_8_-_wzor_umowy_31-12-2020_11.42.36.doc
31-12-2020 12:01
Zal._nr_6_-_informacja_o_osobach_31-12-2020_11.42.36.doc
31-12-2020 12:01
OGLOSZENIE_OCHRONA_2020_31-12-2020_11.42.36.doc
31-12-2020 12:01
Zal._nr_2_-_wzor_formularza_ofertowego_31-12-2020_11.42.36.doc
31-12-2020 12:01
Zal._nr_9_-_oswiadczenie_o_grupie_kapitalowej_31-12-2020_11.42.36.doc
31-12-2020 12:01
p
p
1
2
p
p
Dodaj odwołanie
Uwaga!
Czy na pewno chcesz pobrać nieaktualną wersję pliku?
Opiniowanie/uwagi
Kolumny
Dotyczy
Treść uwagi
Autor
Data
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Dodawanie opinii
Potwierdź
Wyjdź
Uzasadnienie odrzucenia
Uzasadnienie
Anuluj
Dodawanie pliku
Dodane pliki są widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników. Proszę o zalogowanie przed dodaniem pliku.
DOKUMENTY ZOSTANĄ DODANE DOPIERO PO NACIŚNIĘCIU PRZYCISKU DODAJ DO POSTĘPOWANIA
Kolumny
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Typ dokumentu
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
ui-button
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Dodaj do postępowania
Anuluj
Pytania do postępowania
Odśwież
Kolumny
Data pytania
Dotyczy
Dokument
Data odpowiedzi
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Szanowny Użytkowniku,
Uprzejmie prosimy o zadawanie pytań za pomocą formularza. Aby Zamawiający mógł prawidłowo odczytać treść poszczególnych pytań należy zadawać pytania pojedynczo.
Załączniki do pytania powinny być wykorzystywane tylko w przypadku gdy przekazanie treści w formie tekstowej jest niemożliwe (zdjęcie, tabela, wykres etc.).
W innej sytuacji przesłanie pytań formie załącznika do pytania powoduje:
Brak możliwości kopiowania pytań przez Zamawiającego co doprowadza do sytuacji, w której Zamawiający musi przepisywać pytania ręcznie.
W przypadku jeżeli załącznik jest na papierze firmowym, Zamawiający musi wydrukować taki załącznik i zanonimizować (Wgrać wersję z wymazanym logo oraz danymi Wykonawcy).
Wydłuża czas odpowiedzi na pytania.
Pytania do postępowania
Uwaga! Możliwość dodania załącznika do pytania zostanie udostępniona po zalogowaniu
Dotyczy
Dotyczy
Postępowania
Dokumentu
Postępowania
Dokumentu
Pytanie
Odpowiedź
Potwierdź
Anuluj
Dodawanie pliku
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
ui-button
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Usuń
Dodaj
Anuluj
Historia korespondencji
Kolumny
p
p
p
p
Data modyfikacji
Użytkownik
Dotyczy
Dokument
Treść odpowiedzi
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Anuluj
Wyjdź