Strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Zapoznaj się z
Polityka prywatności Serwisu
Akceptuję
Toggle navigation
Strona główna
Zaloguj się
Plan postępowań
e-learning
Weryfikacja oprogramowania do podpisu
Zgłoszenie problemu
Toggle navigation
SYSTEM ZAPEWNIAJĄCY OBSŁUGĘ PROCESU UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ZA POŚREDNICTWEM ŚRODKÓW KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ W JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH PODLEGŁYCH MINISTROWI SPRAWIEDLIWOŚCI
PL
EN
Zaloguj
Załóż konto
Karta Postępowania
Dokumentacja Postępowania
Pytania do postępowania
Informacje ogólne
Numer Postępowania
ZP/OG/6/21
Nazwa Postępowania
Obsługa techniczna systemów przeciwpożarowych i SUG w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi technicznej systemów przeciwpożarowych i SUG w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
Tryb Postępowania
Podstawowy art. 275 pkt 1
Rodzaj zamówienia
Usługi
Numer ogłoszenia
2021/BZP 00021808/01
Waluta postępowania
PLN
Kod CPV
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
Data ogłoszenia
23-03-2021
Termin składania ofert
02-04-2021 10:00:00
Termin otwarcia ofert
02-04-2021 10:20:00
Podział zamówienia na części
Nie
Aukcja elektroniczna
Nie
Postępowanie prowadzone przez:
Sąd Okręgowy w Warszawie
Warunki udziału
1.1
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.2
Zdolność techniczna lub zawodowa
Opis warunku udziału w postępowaniu z znajduje się w specyfikacji warunków zamówienia
1.3
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.4
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Opis warunku udziału w postępowaniu z znajduje się w specyfikacji warunków zamówienia
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia (brutto)
1
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia (brutto):
253 281,60
Kryteria oceny ofert
1.1
Cena
Waga:
60.00
W powyższym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
1.2
Czas przystąpienia do usunięcia awarii, usterki (U)
Waga:
20.00
W powyższym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
1.4
Czas dostarczenia urządzenia zastępczego (Z)
Waga:
10.00
W powyższym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 10 pkt.
1.3
Okres udzielonej gwarancji na wykonane naprawy (G)
Waga:
10.00
W powyższym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 10 pkt.
Lista Dokumentów
Kolumny
Nazwa dokumentu
Data publikacji
Podpis
INFORMACJA_Z_OTWARCIA_OFERT.T_02-04-2021_11.54.41.pdf
02-04-2021 11:55
INFORMACJA_O_WYSOKOSCI_SRODKOW_PRZEZNACZONYCH_NA_REALIZACJE_ZAMOWIENIA.T_02-04-2021_10.09.57.pdf
02-04-2021 10:10
ZP-OG-6-21_Specyfikacja_Warunkow_Zamowienia_23-03-2021_15.37.59.pdf
23-03-2021 15:40
Zalacznik_w_wersji_edytowalnej_23-03-2021_15.37.59.docx
23-03-2021 15:40
Ogloszenie_o_zamowieniu_23-03-2021_15.37.59.pdf
23-03-2021 15:40
p
p
1
p
p
Dodaj odwołanie
Uwaga!
Czy na pewno chcesz pobrać nieaktualną wersję pliku?
Opiniowanie/uwagi
Kolumny
Dotyczy
Treść uwagi
Autor
Data
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Dodawanie opinii
Potwierdź
Wyjdź
Uzasadnienie odrzucenia
Uzasadnienie
Anuluj
Dodawanie pliku
Dodane pliki są widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników. Proszę o zalogowanie przed dodaniem pliku.
DOKUMENTY ZOSTANĄ DODANE DOPIERO PO NACIŚNIĘCIU PRZYCISKU DODAJ DO POSTĘPOWANIA
Kolumny
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Typ dokumentu
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
ui-button
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Dodaj do postępowania
Anuluj
Pytania do postępowania
Odśwież
Kolumny
Data pytania
Dotyczy
Dokument
Data odpowiedzi
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Szanowny Użytkowniku,
Uprzejmie prosimy o zadawanie pytań za pomocą formularza. Aby Zamawiający mógł prawidłowo odczytać treść poszczególnych pytań należy zadawać pytania pojedynczo.
Załączniki do pytania powinny być wykorzystywane tylko w przypadku gdy przekazanie treści w formie tekstowej jest niemożliwe (zdjęcie, tabela, wykres etc.).
W innej sytuacji przesłanie pytań formie załącznika do pytania powoduje:
Brak możliwości kopiowania pytań przez Zamawiającego co doprowadza do sytuacji, w której Zamawiający musi przepisywać pytania ręcznie.
W przypadku jeżeli załącznik jest na papierze firmowym, Zamawiający musi wydrukować taki załącznik i zanonimizować (Wgrać wersję z wymazanym logo oraz danymi Wykonawcy).
Wydłuża czas odpowiedzi na pytania.
Pytania do postępowania
Uwaga! Możliwość dodania załącznika do pytania zostanie udostępniona po zalogowaniu
Dotyczy
Dotyczy
Postępowania
Dokumentu
Postępowania
Dokumentu
Pytanie
Odpowiedź
Potwierdź
Anuluj
Dodawanie pliku
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
ui-button
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Usuń
Dodaj
Anuluj
Historia korespondencji
Kolumny
p
p
p
p
Data modyfikacji
Użytkownik
Dotyczy
Dokument
Treść odpowiedzi
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Anuluj
Wyjdź