Strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Zapoznaj się z
Polityka prywatności Serwisu
Akceptuję
Toggle navigation
Strona główna
Zaloguj się
e-learning
Weryfikacja oprogramowania do podpisu
Zgłoszenie problemu
Toggle navigation
SYSTEM ZAPEWNIAJĄCY OBSŁUGĘ PROCESU UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ZA POŚREDNICTWEM ŚRODKÓW KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ W JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH PODLEGŁYCH MINISTROWI SPRAWIEDLIWOŚCI
PL
EN
Zaloguj
Załóż konto
Karta Postępowania
Dokumentacja Postępowania
Pytania do postępowania
Informacje ogólne
Numer Postępowania
ZP/OI/9/19
Nazwa Postępowania
Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Warszawie
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Tryb Postępowania
Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia
Usługi
Numer ogłoszenia
2019/S 097-234833
Waluta postępowania
PLN
Kod CPV
50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
Data przekazania ogłoszenia o zamówieniu
17-05-2019
Data ogłoszenia
21-05-2019
Termin składania ofert
24-06-2019 10:00:00
Termin otwarcia ofert
24-06-2019 10:00:00
Powyżej progu unijnego
Tak
Podział zamówienia na części
Nie
Aukcja elektroniczna
Nie
Powyżej progu unijnego
Postępowanie prowadzone w imieniu podmiotów:
Sąd Okręgowy w Warszawie
Warunki udziału
1.1
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.2
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.3
Zdolność techniczna lub zawodowa
Opis warunków zamówienia znajduje się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Wadium
1
Wadium
Kwota wadium (PLN):
21 950,00
Kryteria oceny ofert
1.1
Cena
Waga:
60.00
Cena
1.2
czas dyżurowania technika/serwisanta w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. „Solidarności” 127 w Warszawie (CD)
Waga:
20.00
Zamawiający w kryterium czas dyżurowania technika/serwisanta w budynku Sądu Okręgowego będzie oceniał najdłuższy zaoferowany przez wykonawcę czas dyżurowania jednego pracownika wykonawcy w budynku przy al. „Solidarności” 127 w Warszawie, w dni robocze będącymi dniami urzędowania Sądu, w godzinach 8.00-16.00, którego zadaniem będzie pełnienie na bieżąco nadzoru nad poprawnością działania urządzeń drukujących. Zamawiający wymaga minimum sześciogodzinnego pobytu pracownika na obiekcie, w dni robocze będącymi dniami urzędowania Sądu, w godzinach 8.00-14.00 (6 godzin/dzień). Punkty w niniejszym kryterium będą przyznawane następująco: - za 6 godzin/dzień obecności jednego pracownika w budynku – 0 pkt, - za 7 godzin/dzień obecności jednego pracownika w budynku – 10 pkt, - za 8 godzin/dzień obecności jednego pracownika w budynku – 20 pkt. W powyższym kryterium wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
1.3
czas naprawy urządzenia drukującego (CN)
Waga:
20.00
Zamawiający w kryterium czas naprawy urządzenia drukującego będzie oceniał zaoferowany przez wykonawcę czas, w którym usunie awarię/usterkę/uszkodzenia licząc od momentu dokonania zgłoszenia awarii/usterki/uszkodzenia przez zamawiającego. Zamawiający wymaga, żeby wykonawca usunął awarię/usterkę/uszkodzenie w czasie nie dłuższym niż 8 godzin roboczych od momentu dokonania zgłoszenia awarii/usterki/uszkodzenia przez zamawiającego. Punkty w niniejszym kryterium będą przyznawane następująco: - za naprawę urządzenia drukującego w czasie 8 godzin roboczych – 0 pkt, - za naprawę urządzenia drukującego w czasie 6, 7 godzin roboczych – 5 pkt, - za naprawę urządzenia drukującego w czasie 5 godzin roboczych– 10 pkt, - za naprawę urządzenia drukującego do 4 godzin roboczych – 20 pkt. W powyższym kryterium wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
Lista Dokumentów
Kolumny
Nazwa dokumentu
Data publikacji
Podpis
Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_23-09-2019_09.53.35.pdf
23-09-2019 09:54
Informacja_o_wyborze_oferty_najkorzystniejszej_16-07-2019_15.40.25.pdf
16-07-2019 15:41
Informacja_z_otwarcia_24-06-2019_13.30.22.pdf
24-06-2019 13:32
Odpowiedzi_na_pytania_Wykonawcow_11-06-2019_13.55.48.pdf
11-06-2019 13:57
Zalacznik_Nr_1_do_Szczegolowego_opisu_przedmiotu_zamowienia_21-05-2019_10.17.20.pdf
21-05-2019 10:41
SIWZ_do_ogloszenia_21-05-2019_10.15.41.pdf
21-05-2019 10:41
_.JEDZ_21-05-2019_10.16.29.doc
21-05-2019 10:41
Ogloszenie_o_zamowieniu_21-05-2019_10.14.16.pdf
21-05-2019 10:41
_.JEDZ_21-05-2019_10.16.10.pdf
21-05-2019 10:41
p
p
1
p
p
Dodaj odwołanie
Uwaga!
Czy na pewno chcesz pobrać nieaktualną wersję pliku?
Opiniowanie/uwagi
Kolumny
Dotyczy
Treść uwagi
Autor
Data
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Dodawanie opinii
Potwierdź
Wyjdź
Uzasadnienie odrzucenia
Uzasadnienie
Anuluj
Dodawanie pliku
Dodane pliki są widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników. Proszę o zalogowanie przed dodaniem pliku.
DOKUMENTY ZOSTANĄ DODANE DOPIERO PO NACIŚNIĘCIU PRZYCISKU DODAJ DO POSTĘPOWANIA
Kolumny
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Typ dokumentu
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Dodaj do postępowania
Anuluj
Pytania do postępowania
Odśwież
Kolumny
Data pytania
Dotyczy
Dokument
Data odpowiedzi
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Szanowny Użytkowniku,
Uprzejmie prosimy o zadawanie pytań za pomocą formularza. Aby Zamawiający mógł prawidłowo odczytać treść poszczególnych pytań należy zadawać pytania pojedynczo.
Załączniki do pytania powinny być wykorzystywane tylko w przypadku gdy przekazanie treści w formie tekstowej jest niemożliwe (zdjęcie, tabela, wykres etc.).
W innej sytuacji przesłanie pytań formie załącznika do pytania powoduje:
Brak możliwości kopiowania pytań przez Zamawiającego co doprowadza do sytuacji, w której Zamawiający musi przepisywać pytania ręcznie.
W przypadku jeżeli załącznik jest na papierze firmowym, Zamawiający musi wydrukować taki załącznik i zanonimizować (Wgrać wersję z wymazanym logo oraz danymi Wykonawcy).
Wydłuża czas odpowiedzi na pytania.
Pytania do postępowania
Uwaga! Możliwość dodania załącznika do pytania zostanie udostępniona po zalogowaniu
Dotyczy
Dotyczy
Postępowania
Dokumentu
Postępowania
Dokumentu
Pytanie
Odpowiedź
Potwierdź
Anuluj
Dodawanie pliku
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Usuń
Dodaj
Anuluj
Historia korespondencji
Kolumny
p
p
p
p
Data modyfikacji
Użytkownik
Dotyczy
Dokument
Treść odpowiedzi
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Anuluj
Wyjdź