Strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Zapoznaj się z
Polityka prywatności Serwisu
Akceptuję
Toggle navigation
Strona główna
Zaloguj się
e-learning
Weryfikacja oprogramowania do podpisu
Zgłoszenie problemu
Toggle navigation
SYSTEM ZAPEWNIAJĄCY OBSŁUGĘ PROCESU UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ZA POŚREDNICTWEM ŚRODKÓW KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ W JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH PODLEGŁYCH MINISTROWI SPRAWIEDLIWOŚCI
PL
EN
Zaloguj
Załóż konto
Karta Postępowania
Dokumentacja Postępowania
Pytania do postępowania
Informacje ogólne
Numer Postępowania
ZP-2360/PN/1/19
Nazwa Postępowania
Obsługa materiałowo-serwisowa urządzeń drukujących i kopertujących w Centrum Obsługi Druku w Raciborzu
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest obsługa materiałowo-serwisowa urządzeń drukujących i kopertujących w Centrum Obsługi Druku w Raciborzu.Wykonywanie przez okres 12 miesięcy (lub do osiągnięcia całkowitej wartości umowy) obsługi serwisowo-materiałowej następujących urządzeń: - urządzenia kopertujące Pitney Bowes DI 950e - 2 sztuki; - urządzenia drukujące Xerox D110 - 2 sztuki.
Tryb Postępowania
Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia
Usługi
Waluta postępowania
PLN
Kod CPV
50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych
Data ogłoszenia
22-08-2019
Termin składania ofert
10-09-2019 12:00:00
Termin otwarcia ofert
10-09-2019 12:15:00
Powyżej progu unijnego
Nie
Podział zamówienia na części
Nie
Aukcja elektroniczna
Nie
Warunki udziału
1.1
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.2
Zdolność techniczna lub zawodowa
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na obsłudze materiałowo – serwisowej urządzeń drukujących oraz kopertujących o wartości usługi minimum: 150.000,00 zł brutto, okres wykonywania usługi co najmniej 5 miesięcy (lub od co najmniej 5 miesięcy), usługa świadczona na podstawie odrębnej umowy
1.3
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Kryteria oceny ofert
1.2
cena
Waga:
60.00
1.1
Czas naprawy lub wymiany zużytych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych
Waga:
40.00
Zamawiający przyzna 40 punktów jeżeli Wykonawca zaoferuje skrócenie terminu czasu naprawy lub wymiany zużytych materiałów eksploatacyjnych do 24 godzin od momentu zgłoszenia. Zamawiający nie będzie przyznawał dodatkowych punktów za krótszy termin. Zaoferowany czas na usunięcie awarii w działaniu systemu nie może być dłuższy niż 72 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
Lista Dokumentów
Kolumny
Nazwa dokumentu
Data publikacji
Podpis
siwz_PN_1_1920190822_08325143_22-08-2019_11.38.27.pdf
22-08-2019 13:00
ogloszenie_PN_1_19_22-08-2019_10.58.11.pdf
22-08-2019 13:00
p
p
1
p
p
Dodaj odwołanie
Uwaga!
Czy na pewno chcesz pobrać nieaktualną wersję pliku?
Opiniowanie/uwagi
Kolumny
Dotyczy
Treść uwagi
Autor
Data
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Dodawanie opinii
Potwierdź
Wyjdź
Uzasadnienie odrzucenia
Uzasadnienie
Anuluj
Dodawanie pliku
Dodane pliki są widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników. Proszę o zalogowanie przed dodaniem pliku.
DOKUMENTY ZOSTANĄ DODANE DOPIERO PO NACIŚNIĘCIU PRZYCISKU DODAJ DO POSTĘPOWANIA
Kolumny
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Typ dokumentu
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Dodaj do postępowania
Anuluj
Pytania do postępowania
Odśwież
Kolumny
Data pytania
Dotyczy
Dokument
Data odpowiedzi
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Szanowny Użytkowniku,
Uprzejmie prosimy o zadawanie pytań za pomocą formularza. Aby Zamawiający mógł prawidłowo odczytać treść poszczególnych pytań należy zadawać pytania pojedynczo.
Załączniki do pytania powinny być wykorzystywane tylko w przypadku gdy przekazanie treści w formie tekstowej jest niemożliwe (zdjęcie, tabela, wykres etc.).
W innej sytuacji przesłanie pytań formie załącznika do pytania powoduje:
Brak możliwości kopiowania pytań przez Zamawiającego co doprowadza do sytuacji, w której Zamawiający musi przepisywać pytania ręcznie.
W przypadku jeżeli załącznik jest na papierze firmowym, Zamawiający musi wydrukować taki załącznik i zanonimizować (Wgrać wersję z wymazanym logo oraz danymi Wykonawcy).
Wydłuża czas odpowiedzi na pytania.
Zadaj pytanie
Pytania do postępowania
Uwaga! Możliwość dodania załącznika do pytania zostanie udostępniona po zalogowaniu
Dotyczy
Dotyczy
Postępowania
Dokumentu
Postępowania
Dokumentu
Pytanie
Odpowiedź
Potwierdź
Anuluj
Dodawanie pliku
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Usuń
Dodaj
Anuluj
Historia korespondencji
Kolumny
p
p
p
p
Data modyfikacji
Użytkownik
Dotyczy
Dokument
Treść odpowiedzi
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Anuluj
Wyjdź