Zakładka, która do tej pory nazywała się "Korespondencja", a służyła jedynie do zadawania pytań do postępowania zmieniła nazwę na "Pytania do postępowania".
Informacje ogólne
Numer Postępowania
ZP 226 - 1/19
Nazwa Postępowania
Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych – świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Radomiu i sądów rejonowych okręgu radomskiego
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Tryb Postępowania
Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia
Usługi
Numer ogłoszenia
2019/S 010-018965
Waluta postępowania
PLN
Kod CPV
90910000-9 - Usługi sprzątania
Data przekazania ogłoszenia o zamówieniu
10-01-2019
Data ogłoszenia
15-01-2019
Termin składania ofert
19-02-2019 11:00:00
Termin otwarcia ofert
19-02-2019 11:00:00
Powyżej progu unijnego
Tak
Podział zamówienia na części
Tak
Warunki udziału
Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego – świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Radomiu
I.1
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 400 000,- złotych.
I.2
Zdolność techniczna lub zawodowa
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: • co najmniej jedną trwającą co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu usługę sprzątania w budynkach użyteczności publicznej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny) o łącznej powierzchni przekraczającej 3 500 m2, • co najmniej jedną trwającą co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu usługę sprzątania terenów zewnętrznych o łącznej powierzchni przekraczającej 2 500 m2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: • dysponuje co najmniej 1 kierownikiem – osobą nadzorującą osoby wykonujące prace porządkowe o łącznym stażu pracy jako kierownik min. 3 lata, posiadającym minimum 6 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac o podobnym charakterze i złożoności do przedmiotowego zamówienia (w nadzorowaniu prac porządkowych), w budynkach użyteczności publicznej, • dysponuje co najmniej 14 osobami, przewidzianymi do wykonania niniejszego zamówienia – sprzątania pomieszczeń, z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6 – miesięczny staż pracy polegający na sprzątaniu w budynkach użyteczności publicznej, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert. • dysponuje co najmniej 2 osobami, przewidzianymi do wykonania niniejszego zamówienia – sprzątania terenu zewnętrznego, które posiadają wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6 – miesięczny staż pracy polegający na sprzątaniu terenów zewnętrznych, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert. Wskazane powyżej osoby nie mogą się powtarzać, tzn. Wykonawca nie może wskazać np. tej samej osoby do sprzątania pomieszczeń i terenu zewnętrznego.
I.3
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Usługa wysokościowego mycia zewnętrznego okien, fasad, drzwi szklanych, zadaszeń szklanych wraz z konstrukcją w budynku Sądu Okręgowego w Radomiu
II.1
Zdolność techniczna lub zawodowa
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: • co najmniej jedną usługę wysokościowego mycia zewnętrznego okien (przeszkleń) o łącznej powierzchni przekraczającej 600 m2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami, przewidzianymi do wykonania niniejszego zamówienia – usługi wysokościowego mycia zewnętrznego okien (przeszkleń), z których każda: • posiada: uprawnienia alpinistyczne tj. posiada świadectwo ukończenia kursu do prac wysokościowych z zastosowaniem technik alpinistycznych, szkolenia BHP przewidziane kodeksem pracy, aktualne badania wysokościowe oraz wykupione ubezpieczenie NW i OC, • wykonywała co najmniej 1 usługę wysokościowego mycia zewnętrznego okien (przeszkleń), w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert.
II.2
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,- złotych.
II.3
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych – świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Zwoleniu
III.1
Zdolność techniczna lub zawodowa
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: • co najmniej jedną trwającą co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu usługę sprzątania w budynkach użyteczności publicznej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny) o łącznej powierzchni przekraczającej 1 200 m2, • co najmniej jedną trwającą co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu usługę sprzątania terenów zewnętrznych o łącznej powierzchni przekraczającej 1 300 m2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: • dysponuje co najmniej 1 kierownikiem – osobą nadzorującą osoby wykonujące prace porządkowe o łącznym stażu pracy jako kierownik min. 3 lata, posiadającym minimum 6 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac o podobnym charakterze i złożoności do przedmiotowego zamówienia (w nadzorowaniu prac porządkowych), w budynkach użyteczności publicznej, • dysponuje co najmniej 4 osobami, przewidzianymi do wykonania niniejszego zamówienia – sprzątania pomieszczeń, z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6 – miesięczny staż pracy polegający na sprzątaniu w budynkach użyteczności publicznej, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert. • dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do wykonania niniejszego zamówienia – sprzątania terenu zewnętrznego, która posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6 – miesięczny staż pracy polegający na sprzątaniu terenów zewnętrznych, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert. Wskazane powyżej osoby nie mogą się powtarzać, tzn. Wykonawca nie może wskazać np. tej samej osoby do sprzątania pomieszczeń i terenu zewnętrznego.
III.2
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,- złotych
III.3
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Część IV – Opis Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych – świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Lipsku
IV.1
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
IV.2
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,- złotych.
IV.3
Zdolność techniczna lub zawodowa
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: • co najmniej jedną trwającą co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu usługę sprzątania w budynkach użyteczności publicznej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny) o łącznej powierzchni przekraczającej 1 000 m2, • co najmniej jedną trwającą co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu usługę sprzątania terenów zewnętrznych o łącznej powierzchni przekraczającej 1 100 m2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: • dysponuje co najmniej 1 kierownikiem – osobą nadzorującą osoby wykonujące prace porządkowe o łącznym stażu pracy jako kierownik min. 3 lata, posiadającym minimum 6 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac o podobnym charakterze i złożoności do przedmiotowego zamówienia (w nadzorowaniu prac porządkowych), w budynkach użyteczności publicznej, • dysponuje co najmniej 4 osobami, przewidzianymi do wykonania niniejszego zamówienia – sprzątania pomieszczeń, z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6 – miesięczny staż pracy polegający na sprzątaniu w budynkach użyteczności publicznej, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert. • dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do wykonania niniejszego zamówienia – sprzątania terenu zewnętrznego, która posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6 – miesięczny staż pracy polegający na sprzątaniu terenów zewnętrznych, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert. Wskazane powyżej osoby nie mogą się powtarzać, tzn. Wykonawca nie może wskazać np. tej samej osoby do sprzątania pomieszczeń i terenu zewnętrznego.
Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych – świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Przysusze
V.1
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,- złotych.
V.2
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
V.3
Zdolność techniczna lub zawodowa
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: • co najmniej jedną trwającą co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu usługę sprzątania w budynkach użyteczności publicznej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny) o łącznej powierzchni przekraczającej 850 m2, • co najmniej jedną trwającą co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu usługę sprzątania terenów zewnętrznych o łącznej powierzchni przekraczającej 550 m2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: • dysponuje co najmniej 1 kierownikiem – osobą nadzorującą osoby wykonujące prace porządkowe o łącznym stażu pracy jako kierownik min. 3 lata, posiadającym minimum 6 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac o podobnym charakterze i złożoności do przedmiotowego zamówienia (w nadzorowaniu prac porządkowych), w budynkach użyteczności publicznej, • dysponuje co najmniej 5 osobami, przewidzianymi do wykonania niniejszego zamówienia – sprzątania pomieszczeń, z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6 – miesięczny staż pracy polegający na sprzątaniu w budynkach użyteczności publicznej, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert. • dysponuje co najmniej 2 osobami, przewidzianymi do wykonania niniejszego zamówienia – sprzątania terenu zewnętrznego, które posiadają wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6 – miesięczny staż pracy polegający na sprzątaniu terenów zewnętrznych, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert. Wskazane powyżej osoby nie mogą się powtarzać, tzn. Wykonawca nie może wskazać np. tej samej osoby do sprzątania pomieszczeń i terenu zewnętrznego.
Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych – świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Szydłowcu
VI.1
Zdolność techniczna lub zawodowa
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: • co najmniej jedną trwającą co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu usługę sprzątania w budynkach użyteczności publicznej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny) o łącznej powierzchni przekraczającej 750 m2, • co najmniej jedną trwającą co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu usługę sprzątania terenów zewnętrznych o łącznej powierzchni przekraczającej 400 m2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: • dysponuje co najmniej 1 kierownikiem – osobą nadzorującą osoby wykonujące prace porządkowe o łącznym stażu pracy jako kierownik min. 3 lata, posiadającym minimum 6 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac o podobnym charakterze i złożoności do przedmiotowego zamówienia (w nadzorowaniu prac porządkowych), w budynkach użyteczności publicznej, • dysponuje co najmniej 3 osobami, przewidzianymi do wykonania niniejszego zamówienia – sprzątania pomieszczeń, z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6 – miesięczny staż pracy polegający na sprzątaniu w budynkach użyteczności publicznej, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert. • dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do wykonania niniejszego zamówienia – sprzątania terenu zewnętrznego, która posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6 – miesięczny staż pracy polegający na sprzątaniu terenów zewnętrznych, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert. Wskazane powyżej osoby nie mogą się powtarzać, tzn. Wykonawca nie może wskazać np. tej samej osoby do sprzątania pomieszczeń i terenu zewnętrznego.
VI.2
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
VI.3
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,- złotych.
Wadium
Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego – świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Radomiu
I
Wadium
Kwota wadium (PLN):
8 000,00
Usługa wysokościowego mycia zewnętrznego okien, fasad, drzwi szklanych, zadaszeń szklanych wraz z konstrukcją w budynku Sądu Okręgowego w Radomiu
II
Wadium
Kwota wadium (PLN):
1 200,00
Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych – świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Zwoleniu
III
Wadium
Kwota wadium (PLN):
2 600,00
Część IV – Opis Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych – świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Lipsku
IV
Wadium
Kwota wadium (PLN):
2 600,00
Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych – świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Przysusze
V
Wadium
Kwota wadium (PLN):
3 000,00
Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych – świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Szydłowcu
VI
Wadium
Kwota wadium (PLN):
2 000,00
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia (brutto)
Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego – świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Radomiu
I
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia (brutto):
654 400,00
Usługa wysokościowego mycia zewnętrznego okien, fasad, drzwi szklanych, zadaszeń szklanych wraz z konstrukcją w budynku Sądu Okręgowego w Radomiu
II
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia (brutto):
100 000,00
Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych – świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Zwoleniu
III
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia (brutto):
214 400,00
Część IV – Opis Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych – świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Lipsku
IV
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia (brutto):
210 400,00
Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych – świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Przysusze
V
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia (brutto):
254 400,00
Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych – świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Szydłowcu
VI
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia (brutto):
166 400,00
Kryteria oceny ofert
Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego – świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Radomiu
I.1
Cena
Waga:
60.00
Cena
I.2
Jakość oferowanych środków chemicznych
Waga:
40.00
W kryterium tym Wykonawca otrzyma odpowiednią liczbę punktów na podstawie danych zawartych w formularzu oferty: Mydło w płynie – oceniana będzie zawartość kolagenu lub lanoliny w mydle w płynie: • jeżeli Wykonawca zaproponuje mydło w płynie: łagodnie działające bez zawartości kolagenu lub lanoliny, o właściwościach nawilżających i pielęgnacyjnych oraz przyjemnym zapachu np. kwiatowym, pH w zakresie od 5 do 7 – otrzyma 10 punktów, • jeżeli Wykonawca zaproponuje mydło w płynie: łagodnie działające z zawartością kolagenu lub lanoliny, o właściwościach nawilżających i pielęgnacyjnych oraz przyjemnym zapachu np. kwiatowym, pH w zakresie od 5 do 7 – otrzyma 20 punktów, Płyn do naczyń – oceniana będzie gęstość względna 20˚C płynu do naczyń: • jeżeli Wykonawca zaproponuje płyn do naczyń: skutecznie usuwający tłuszcz i osad, łagodny dla skóry rąk, posiadający przyjemny zapach, o gęstości względnej 20˚C od 1,000 g/cm3 do 1,019 g/cm3 – otrzyma 5 punktów, • jeżeli Wykonawca zaproponuje płyn do naczyń: skutecznie usuwający tłuszcz i osad, łagodny dla skóry rąk, posiadający przyjemny zapach, o gęstości względnej 20˚C od 1,020 g/cm3 do 1,029 g/cm3 – otrzyma 10 punktów, • jeżeli Wykonawca zaproponuje płyn do naczyń: skutecznie usuwający tłuszcz i osad, łagodny dla skóry rąk, posiadający przyjemny zapach, o gęstości względnej 20˚C od 1,030 g/cm3 i więcej – otrzyma 20 punktów. W przypadku, gdy w formularzu oferty jest wskazany zakres gęstości względnej 20 ˚C od ……. g/cm3 do …….. g/cm3 (np. 1,03 g/cm3 do 1,04 g/cm3), Zamawiający do oceny będzie brał niższą wartość z tego zakresu, czyli w tym przypadku 1,03 g/cm3. Punkty uzyskane przez Wykonawcę w kryterium JAKOŚĆ OFEROWANYCH ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH obliczone zostaną według wzoru: a+b = J gdzie: a - oznacza liczbę punktów otrzymanych przez Wykonawcę za zaoferowane mydło w w płynie, b – oznacza liczbę punktów otrzymanych przez Wykonawcę za zaoferowany płyn do naczyń, J – oznacza sumę punktów otrzymanych przez Wykonawcę w kryterium JAKOŚĆ OFEROWANYCH ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH.
Usługa wysokościowego mycia zewnętrznego okien, fasad, drzwi szklanych, zadaszeń szklanych wraz z konstrukcją w budynku Sądu Okręgowego w Radomiu
II.1
Cena
Waga:
60.00
Cena
II.2
Doświadczenie osób wykonujących usługi wysokościowego mycia zewnętrznego okien
Waga:
40.00
W kryterium tym Wykonawca otrzyma odpowiednią liczbę punktów na podstawie danych zawartych w formularzu oferty: • jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty wskaże 2 osoby, z których każda wykonała po 1 usłudze wysokościowego mycia zewnętrznego okien (przeszkleń), w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert – otrzyma 10 punktów, • jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty wskaże 2 osoby, z których jedna wykonała 1 usługę wysokościowego mycia zewnętrznego okien (przeszkleń), a druga wykonała 2 lub więcej usług wysokościowego mycia zewnętrznego okien (przeszkleń), w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert – otrzyma 25 punktów, • jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty wskaże 2 osoby, z których każda wykonała 2 lub więcej usług wysokościowego mycia zewnętrznego okien (przeszkleń), w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert – otrzyma 40 punktów,
Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych – świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Zwoleniu
III.1
Cena
Waga:
60.00
Cena
III.2
Jakość oferowanych środków higienicznych
Waga:
40.00
W kryterium tym Wykonawca otrzyma odpowiednią liczbę punktów na podstawie danych zawartych w formularzu oferty: Mydło w płynie – oceniana będzie zawartość kolagenu lub lanoliny w mydle w płynie: • jeżeli Wykonawca zaproponuje mydło w płynie: łagodnie działające bez zawartości kolagenu lub lanoliny, o właściwościach nawilżających i pielęgnacyjnych oraz przyjemnym zapachu np. kwiatowym, pH w zakresie od 5 do 7 – otrzyma 10 punktów, • jeżeli Wykonawca zaproponuje mydło w płynie: łagodnie działające z zawartością kolagenu lub lanoliny, o właściwościach nawilżających i pielęgnacyjnych oraz przyjemnym zapachu np. kwiatowym, pH w zakresie od 5 do 7 – otrzyma 20 punktów, Płyn do naczyń – oceniana będzie gęstość względna 20˚C płynu do naczyń: • jeżeli Wykonawca zaproponuje płyn do naczyń: skutecznie usuwający tłuszcz i osad, łagodny dla skóry rąk, posiadający przyjemny zapach, o gęstości względnej 20˚C od 1,000 g/cm3 do 1,019 g/cm3 – otrzyma 5 punktów, • jeżeli Wykonawca zaproponuje płyn do naczyń: skutecznie usuwający tłuszcz i osad, łagodny dla skóry rąk, posiadający przyjemny zapach, o gęstości względnej 20˚C od 1,020 g/cm3 do 1,029 g/cm3 – otrzyma 10 punktów, • jeżeli Wykonawca zaproponuje płyn do naczyń: skutecznie usuwający tłuszcz i osad, łagodny dla skóry rąk, posiadający przyjemny zapach, o gęstości względnej 20˚C od 1,030 g/cm3 i więcej – otrzyma 20 punktów. W przypadku, gdy w formularzu oferty jest wskazany zakres gęstości względnej 20 ˚C od ……. g/cm3 do …….. g/cm3 (np. 1,03 g/cm3 do 1,04 g/cm3), Zamawiający do oceny będzie brał niższą wartość z tego zakresu, czyli w tym przypadku 1,03 g/cm3. Punkty uzyskane przez Wykonawcę w kryterium JAKOŚĆ OFEROWANYCH ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH obliczone zostaną według wzoru: a+b = J gdzie: a - oznacza liczbę punktów otrzymanych przez Wykonawcę za zaoferowane mydło w w płynie, b – oznacza liczbę punktów otrzymanych przez Wykonawcę za zaoferowany płyn do naczyń, J – oznacza sumę punktów otrzymanych przez Wykonawcę w kryterium JAKOŚĆ OFEROWANYCH ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH.
Część IV – Opis Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych – świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Lipsku
IV.2
Cena
Waga:
60.00
Cena
IV.1
Jakość oferowanych środków higienicznych
Waga:
40.00
W kryterium tym Wykonawca otrzyma odpowiednią liczbę punktów na podstawie danych zawartych w formularzu oferty: Mydło w płynie – oceniana będzie zawartość kolagenu lub lanoliny w mydle w płynie: • jeżeli Wykonawca zaproponuje mydło w płynie: łagodnie działające bez zawartości kolagenu lub lanoliny, o właściwościach nawilżających i pielęgnacyjnych oraz przyjemnym zapachu np. kwiatowym, pH w zakresie od 5 do 7 – otrzyma 10 punktów, • jeżeli Wykonawca zaproponuje mydło w płynie: łagodnie działające z zawartością kolagenu lub lanoliny, o właściwościach nawilżających i pielęgnacyjnych oraz przyjemnym zapachu np. kwiatowym, pH w zakresie od 5 do 7 – otrzyma 20 punktów, Płyn do naczyń – oceniana będzie gęstość względna 20˚C płynu do naczyń: • jeżeli Wykonawca zaproponuje płyn do naczyń: skutecznie usuwający tłuszcz i osad, łagodny dla skóry rąk, posiadający przyjemny zapach, o gęstości względnej 20˚C od 1,000 g/cm3 do 1,019 g/cm3 – otrzyma 5 punktów, • jeżeli Wykonawca zaproponuje płyn do naczyń: skutecznie usuwający tłuszcz i osad, łagodny dla skóry rąk, posiadający przyjemny zapach, o gęstości względnej 20˚C od 1,020 g/cm3 do 1,029 g/cm3 – otrzyma 10 punktów, • jeżeli Wykonawca zaproponuje płyn do naczyń: skutecznie usuwający tłuszcz i osad, łagodny dla skóry rąk, posiadający przyjemny zapach, o gęstości względnej 20˚C od 1,030 g/cm3 i więcej – otrzyma 20 punktów. W przypadku, gdy w formularzu oferty jest wskazany zakres gęstości względnej 20 ˚C od ……. g/cm3 do …….. g/cm3 (np. 1,03 g/cm3 do 1,04 g/cm3), Zamawiający do oceny będzie brał niższą wartość z tego zakresu, czyli w tym przypadku 1,03 g/cm3. Punkty uzyskane przez Wykonawcę w kryterium JAKOŚĆ OFEROWANYCH ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH obliczone zostaną według wzoru: a+b = J gdzie: a - oznacza liczbę punktów otrzymanych przez Wykonawcę za zaoferowane mydło w w płynie, b – oznacza liczbę punktów otrzymanych przez Wykonawcę za zaoferowany płyn do naczyń, J – oznacza sumę punktów otrzymanych przez Wykonawcę w kryterium JAKOŚĆ OFEROWANYCH ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH.
Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych – świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Przysusze
V.1
Cena
Waga:
60.00
Cena
V.2
Jakość oferowanych środków higienicznych
Waga:
40.00
W kryterium tym Wykonawca otrzyma odpowiednią liczbę punktów na podstawie danych zawartych w formularzu oferty: Mydło w płynie – oceniana będzie zawartość kolagenu lub lanoliny w mydle w płynie: • jeżeli Wykonawca zaproponuje mydło w płynie: łagodnie działające bez zawartości kolagenu lub lanoliny, o właściwościach nawilżających i pielęgnacyjnych oraz przyjemnym zapachu np. kwiatowym, pH w zakresie od 5 do 7 – otrzyma 10 punktów, • jeżeli Wykonawca zaproponuje mydło w płynie: łagodnie działające z zawartością kolagenu lub lanoliny, o właściwościach nawilżających i pielęgnacyjnych oraz przyjemnym zapachu np. kwiatowym, pH w zakresie od 5 do 7 – otrzyma 20 punktów, Płyn do naczyń – oceniana będzie gęstość względna 20˚C płynu do naczyń: • jeżeli Wykonawca zaproponuje płyn do naczyń: skutecznie usuwający tłuszcz i osad, łagodny dla skóry rąk, posiadający przyjemny zapach, o gęstości względnej 20˚C od 1,000 g/cm3 do 1,019 g/cm3 – otrzyma 5 punktów, • jeżeli Wykonawca zaproponuje płyn do naczyń: skutecznie usuwający tłuszcz i osad, łagodny dla skóry rąk, posiadający przyjemny zapach, o gęstości względnej 20˚C od 1,020 g/cm3 do 1,029 g/cm3 – otrzyma 10 punktów, • jeżeli Wykonawca zaproponuje płyn do naczyń: skutecznie usuwający tłuszcz i osad, łagodny dla skóry rąk, posiadający przyjemny zapach, o gęstości względnej 20˚C od 1,030 g/cm3 i więcej – otrzyma 20 punktów. W przypadku, gdy w formularzu oferty jest wskazany zakres gęstości względnej 20 ˚C od ……. g/cm3 do …….. g/cm3 (np. 1,03 g/cm3 do 1,04 g/cm3), Zamawiający do oceny będzie brał niższą wartość z tego zakresu, czyli w tym przypadku 1,03 g/cm3. Punkty uzyskane przez Wykonawcę w kryterium JAKOŚĆ OFEROWANYCH ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH obliczone zostaną według wzoru: a+b = J gdzie: a - oznacza liczbę punktów otrzymanych przez Wykonawcę za zaoferowane mydło w w płynie, b – oznacza liczbę punktów otrzymanych przez Wykonawcę za zaoferowany płyn do naczyń, J – oznacza sumę punktów otrzymanych przez Wykonawcę w kryterium JAKOŚĆ OFEROWANYCH ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH.
Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych – świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Szydłowcu
VI.2
Cena
Waga:
60.00
Cena
VI.1
Jakość oferowanych środków higienicznych
Waga:
40.00
W kryterium tym Wykonawca otrzyma odpowiednią liczbę punktów na podstawie danych zawartych w formularzu oferty: Mydło w płynie – oceniana będzie zawartość kolagenu lub lanoliny w mydle w płynie: • jeżeli Wykonawca zaproponuje mydło w płynie: łagodnie działające bez zawartości kolagenu lub lanoliny, o właściwościach nawilżających i pielęgnacyjnych oraz przyjemnym zapachu np. kwiatowym, pH w zakresie od 5 do 7 – otrzyma 10 punktów, • jeżeli Wykonawca zaproponuje mydło w płynie: łagodnie działające z zawartością kolagenu lub lanoliny, o właściwościach nawilżających i pielęgnacyjnych oraz przyjemnym zapachu np. kwiatowym, pH w zakresie od 5 do 7 – otrzyma 20 punktów, Płyn do naczyń – oceniana będzie gęstość względna 20˚C płynu do naczyń: • jeżeli Wykonawca zaproponuje płyn do naczyń: skutecznie usuwający tłuszcz i osad, łagodny dla skóry rąk, posiadający przyjemny zapach, o gęstości względnej 20˚C od 1,000 g/cm3 do 1,019 g/cm3 – otrzyma 5 punktów, • jeżeli Wykonawca zaproponuje płyn do naczyń: skutecznie usuwający tłuszcz i osad, łagodny dla skóry rąk, posiadający przyjemny zapach, o gęstości względnej 20˚C od 1,020 g/cm3 do 1,029 g/cm3 – otrzyma 10 punktów, • jeżeli Wykonawca zaproponuje płyn do naczyń: skutecznie usuwający tłuszcz i osad, łagodny dla skóry rąk, posiadający przyjemny zapach, o gęstości względnej 20˚C od 1,030 g/cm3 i więcej – otrzyma 20 punktów. W przypadku, gdy w formularzu oferty jest wskazany zakres gęstości względnej 20 ˚C od ……. g/cm3 do …….. g/cm3 (np. 1,03 g/cm3 do 1,04 g/cm3), Zamawiający do oceny będzie brał niższą wartość z tego zakresu, czyli w tym przypadku 1,03 g/cm3. Punkty uzyskane przez Wykonawcę w kryterium JAKOŚĆ OFEROWANYCH ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH obliczone zostaną według wzoru: a+b = J gdzie: a - oznacza liczbę punktów otrzymanych przez Wykonawcę za zaoferowane mydło w w płynie, b – oznacza liczbę punktów otrzymanych przez Wykonawcę za zaoferowany płyn do naczyń, J – oznacza sumę punktów otrzymanych przez Wykonawcę w kryterium JAKOŚĆ OFEROWANYCH ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH.