Strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Zapoznaj się z
Polityka prywatności Serwisu
Akceptuję
Toggle navigation
Strona główna
Zaloguj się
e-learning
Weryfikacja oprogramowania do podpisu
Zgłoszenie problemu
Toggle navigation
SYSTEM ZAPEWNIAJĄCY OBSŁUGĘ PROCESU UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ZA POŚREDNICTWEM ŚRODKÓW KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ W JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH PODLEGŁYCH MINISTROWI SPRAWIEDLIWOŚCI
PL
EN
Zaloguj
Załóż konto
Karta Postępowania
Dokumentacja Postępowania
Pytania do postępowania
Informacje ogólne
Numer Postępowania
ZP/SR/02/2020/PN
Nazwa Postępowania
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla potrzeby Sądu Rejonowego w Wołominie
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów
Tryb Postępowania
Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia
Dostawy
Numer ogłoszenia
570016-N-2020
Waluta postępowania
PLN
Kod CPV
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
Data ogłoszenia
05-08-2020
Termin składania ofert
25-08-2020 10:00:00
Termin otwarcia ofert
25-08-2020 10:30:00
Powyżej progu unijnego
Nie
Podział zamówienia na części
Nie
Aukcja elektroniczna
Nie
Postępowanie prowadzone przez:
Sąd Rejonowy w Wołominie
Warunki udziału
1.1
Zdolność techniczna lub zawodowa
Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej trzy dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, których zrealizowana wartość (każdej z umów dostawy z osobna – także tych obecnie realizowanych) na dzień składania ofert jest nie mniejsza niż 150.000,00 złotych brutto, oraz wykaże, iż usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty
1.2
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.3
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Kryteria oceny ofert
1.3
Cena
Waga:
50.00
Cena
1.2
Rodzaj materiałów eksploatacyjnych
Waga:
45.00
1.1
czas dostawy
Waga:
5.00
Lista Dokumentów
Kolumny
Nazwa dokumentu
Data publikacji
Podpis
informacja_z_wyboru_najkorzystniejszej_oferty_11-09-2020_13.57.36.pdf
11-09-2020 14:55
informacja_o_odrzuceniu_oferty_09-09-2020_06.55.34.pdf
09-09-2020 06:56
Informacja_z_otwarcia_ofert_25-08-2020_14.14.36.pdf
25-08-2020 14:38
Pytania_i_odpowiedzi_21-08-2020_13_11_02.pdf
21-08-2020 13:20
wyjasnienie_1.podpisane_13-08-2020_08.14.11.pdf
13-08-2020 08:21
SIWZ_SR_Wolomin_-_mod.podpisane_13-08-2020_08.14.45.pdf
13-08-2020 08:20
Zalacznik_nr_7_do_SIWZ_wykaz_asortymentowo_-_cenowy.doc_13-08-2020_08.13.01.xlsx
13-08-2020 08:20
Zalacznik_nr_7_do_SIWZ_wykaz_asortymentowo_-_cenowy.doc_12-08-2020_07.41.32.xlsx
12-08-2020 07:44
Zalacznik_nr_3_do_SIWZ_oswiadczenie_Wykonawcy_art._25a_ust.1_ustawy_Pzp_podstawy_wykluczenia_SR_05-08-2020_10.34.39.doc
05-08-2020 16:09
Zalacznik_nr_1_do_SIWZ_formularz_ofertowy_SR_05-08-2020_10.33.55.doc
05-08-2020 16:09
p
p
1
2
p
p
Dodaj odwołanie
Uwaga!
Czy na pewno chcesz pobrać nieaktualną wersję pliku?
Opiniowanie/uwagi
Kolumny
Dotyczy
Treść uwagi
Autor
Data
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Dodawanie opinii
Potwierdź
Wyjdź
Uzasadnienie odrzucenia
Uzasadnienie
Anuluj
Dodawanie pliku
Dodane pliki są widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników. Proszę o zalogowanie przed dodaniem pliku.
DOKUMENTY ZOSTANĄ DODANE DOPIERO PO NACIŚNIĘCIU PRZYCISKU DODAJ DO POSTĘPOWANIA
Kolumny
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Typ dokumentu
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
ui-button
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Dodaj do postępowania
Anuluj
Pytania do postępowania
Odśwież
Kolumny
Data pytania
Dotyczy
Dokument
Data odpowiedzi
07-08-2020 14:35:21
Postępowania
13-08-2020 08:25:34
21-08-2020 12:59:00
Postępowania
21-08-2020 13:11:02
p
p
1
p
p
Szanowny Użytkowniku,
Uprzejmie prosimy o zadawanie pytań za pomocą formularza. Aby Zamawiający mógł prawidłowo odczytać treść poszczególnych pytań należy zadawać pytania pojedynczo.
Załączniki do pytania powinny być wykorzystywane tylko w przypadku gdy przekazanie treści w formie tekstowej jest niemożliwe (zdjęcie, tabela, wykres etc.).
W innej sytuacji przesłanie pytań formie załącznika do pytania powoduje:
Brak możliwości kopiowania pytań przez Zamawiającego co doprowadza do sytuacji, w której Zamawiający musi przepisywać pytania ręcznie.
W przypadku jeżeli załącznik jest na papierze firmowym, Zamawiający musi wydrukować taki załącznik i zanonimizować (Wgrać wersję z wymazanym logo oraz danymi Wykonawcy).
Wydłuża czas odpowiedzi na pytania.
Pytania do postępowania
Uwaga! Możliwość dodania załącznika do pytania zostanie udostępniona po zalogowaniu
Dotyczy
Dotyczy
Postępowania
Dokumentu
Postępowania
Dokumentu
Pytanie
Odpowiedź
Potwierdź
Anuluj
Dodawanie pliku
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
ui-button
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Usuń
Dodaj
Anuluj
Historia korespondencji
Kolumny
p
p
p
p
Data modyfikacji
Użytkownik
Dotyczy
Dokument
Treść odpowiedzi
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Anuluj
Wyjdź